Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

ΗΡΘΕΣ ΕΣΥ

Και πανω που τολμησαν να ξεκολησουν απο τα βαθη του μυαλου οι σκεψεις και να γινουν πραξεις ηρθες εσυ... εκανες τις πραξεις ονειρα και τα ονειρα ελπιδες ... τις πηρα τις ελπιδες μου και τις εντυσα με ομορφα λογια , γλυκα συναισθηματα και ερωτικα αγγιγματα... τις εντυσα τις εβαλα απεναντι μου και τις θαυμαζα .. τις θαυμαζα τοσο πολυ που δεν ηθελα ουτε καν να τις αγγιξω για λιγο απο φοβο μηπως τις χαλασω ... φοβηθηκα μην παρω κατι απο την λαμψη τους απ την μαγεια τους απο τον ερωτα τους ! και ηρθες εσυ .. τις ειδες, σου αρεσαν μου ειπες και τις πηρες αγκαλια σου φωναζα προσεχε .. προσεχε ξεθωριαζουν , τσαλακωνονται πονανε πονανε οι ελπιδες μου μ ακους.. μ ακοους ... με κοιταξες και μου ειπες ... ελπιδες ειναι και μ αρεσει να παιζω τοσο μαζι τους... και το κανεις πολυ καλα απαντησα .. και γελασες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου